jueves, 12 de abril de 2007

Mireu que bé quedo en els podis:



******************************************************************************

Pandilla de morts, queda un mes exacte perquè arrenqui la Gamilliga i us repassi a tots.


S'han acabat les excuses, que si la setmana abans he fet l'ironcat, que si he estat concentrat amb la selecció femenina, que si em reservo pel juliol (però vaig esquiant), que si l'aquiles, que si la màquina de fer bollicaos de Txubàsquia s'ha espatllat, que si al delta bufa llevant, que si no m'he recuperat del viatge a les antípodes, que si el rolido no em surt, que si no sé amb qui deixar la gossa...


MORTS, ESTEU ACABATS

4 comentarios:

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Osti, si això funciona només queden 30 dies per l'inici de la Gamilliga.

Jo seré "el tapado" que sempre m'ha fet molta gràcia quan ho deien en el Tour (en realitat devia ser el que s'havia fotut més merda...)

El que també em fa molta gràcia és "el rolido", i mai he sabut què era. Algú m'ho explica?

òscar dijo...

Andreu ets un provocador torracollons... aquest any fliparàs... llàstima que sortim en diferent sortida que si no tu no surts de l'aigua... Craig Dikema dixit... jajjajajaja

rivendel dijo...

Andreu, bent fet! donant canya!
la foto del podi jo crec que ha fet molta pupa entra la moral de la tropa :·)

Pep dijo...

Andreu, ja has pogut arreglar la gespa del jardí de casa teva? Amb el temps que fa aquestes tarimes foten bastant...

Per cert, molt propi el teu veí donant-te el trofeiu...

(-P