martes, 1 de mayo de 2007

Escalfant Motors

On ereu aquest cap de setmana? Jo apurant les últimes provatures abans de l'inici de la Gamilliga, tots els ajustaments a punt, per morir a St.Feliu i estrenar liderat a la competició més important de la temporada. Vosaltres... doncs fent tapering, pensant en l'Ironcat, Niça, nervis d'última hora, ... se us tirarà el temps a sobre (i el cansanci físic i mental) i no us adonareu que el xupon de "la locomotora" ja serà massa lluny per fotre-li qualsevol atxasso a última hora

fent amics..
http://lotioplanxa.zoomblog.com ... i veureu on escalfava motors

3 comentarios:

Pep dijo...

Noi, no t'oblidis que el tejon dorm...

Ironyoyito dijo...

Company, jo ahir vaig fer tupper, de tupperware. Vaig fotram una fabada que feia plorar de l'emoció de lo bona que estava, incloent-hi el morro de porquet que em vaig jalar (just el nas), i el que va sobrar al tupper, per dinar demà.

I a Sant Feliu a petar-la!!!

Gabriel dijo...

Taper....Jo acumualant al màxim i per suposat a Sant Feliu a rebentar!!!!!
Encara no m´heu vist fer servir el soplete....