lunes, 14 de mayo de 2007

Primera prova ... L'enterrador treu la falç

Impresionant demostració de poder de l'Enterrador al Tri de Sant Feliu de Guixols. Amb un sector ciclista, realment estratosferic, es va adjudicar la primera prova del calendari internacional de la Gamilliga. En la foto es pot observar els 5 integrants de la Gamilliga que van pendre part a la 3era sortida del Triatló de St Feliu de Guixols.


A l'ironyoyito li van posar molt facil, fent-lo sortir a la primera sortida. Allà, englobat amb les femines i amb els inserso, va poder apuntar-se uns bons puntets per comandar la classificació darrera en Gabri.

L'altre pike de la jornada estava entre el mascle Alfa i en keLermAn. Aquest últim es va imposar clarament i sense donar-li opcions a en Carles... jur jur jur!

En Dani va acabar dignament i en Pep va perdre el mono ... la pregunta és, si el va perdre mentre baixava per la crtra del sector ciclista, degut a la velocitat, o per on? Cas assignat a en Mulder de Expedient X ... Hauran els ExtraTerrestres abduit el tritraje de l'OrcoMan???

Salut!

6 comentarios:

Ironyoyito dijo...

Ja estan els tòpics, molt fàcil...en fi, sort que les matemàtiques són neutres i em donen la raó d'haver-me comprat una lijadora...

Per cert, a la foto sembleu els Village people...

Gami dijo...

Que et vas imposar clarament?? JA!

500 m més de cursa i et passo per sobre... a 7 díes de l'Ironcat

I aixó en la teva distància. Ja veurem que fas quan arribin les proves per homes ;-)

Carinyosament,

keLermAn dijo...

Pensa Carles que jo vaig fer una molt mala cursa... jijijiji!

El meu marge de millora es brutal... crec que puc baixar de l'hora! jijijiji!

Tranquis Andreu que la lijadora ja te la desendollare pel proxim event ludic-esportiu!

Salut!

Gabriel dijo...

No va ser per tant. El circuit de bici m´ho va posar molt fàcil degut a les tatxueles continues que hi havien on agafar roda era practicament impossible.

Salut

Pep dijo...

Kllns, ja deia jo que portar un neopreno de coleccionista no podia ser gens bó... :-)

Per cert, impressionant les ulleres de pescar musclus del noviu de... bé, ja sabeu, anomeneu-la pel nom de pila !!

COM VOLS NEDAR BÉ SI ANAVES DESFULLANT LA MARGARIDA A L'AIGUA !! "M'ESTIMA / NO M'ESTIMA"

Sobre el sensei lijador, cap comentari. Els meus respectes.

keLermAn dijo...

Jo encara flipo amb la cursa que va fer en Gabri...

Madre mia!

Per cert Gabri ahir vaig parlar amb en Lluis i encara no li havies dit res?? jejeje! 29 de la General!! Ni l'Escalante a la seva millor epoca! :)))

Es per estar-ne orgullos i dir-ho als 4 vents! ETS UN MAKINA!

ALS TEUS PEUS...